جهانیان، رمضان و بلادی نژاد، حسامالدین. (1391). بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب عملکرد مدارس غیردولتی شهر کرج از دیدگاه اولیاء دانشآموزان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 6(2)، 3-25.
حبیبی، شراره و لطفی دمساز، محمد. (1393). مقایسه سبکهای مدیریت مدارس دولتی و غیردولتی شهرستان شهریار. فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی، 1(2)، 149 - 174.
ربیعی، محمد و صالحی، رضوان. (1386). مقایسه نرخهای آموزشی و کیفیت آموزشوپرورش نمونههای دولتی. فصلنامه نوآوری آموزشی، 6(19)، 109-140.
سنجری، پروین؛ سلیمی، قربانعلی؛ و احمدی، سید احمد. (1385). مقایسه کیفیت آموزشوپرورشی دبیرستانهای غیرانتفاعی با دبیرستانهای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی 84-83. فصلنامه دانش و پژوهش در علوم تربیتی، 10و11، 147-166.
شمس، مهدی و مبلغ، ناصر. (1378). طراحی و تبیین شاخصهای بهرهوری دانشگاهها. تهران: مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
شهریاری، سلطانعلی. (1382). ارائه یک مدل تحلیل پوششی دادهها جهت ارزیابی عملکرد نسبی دانشکدههای علوم انسانی دانشگاه تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
شیروانی، عاطفه. (1394). ارزیابی و رتبهبندی معیارهای ارزیابی جامع با تلفیق رویکرد خودارزیابی، خوشهبندی و تاپسیسفازی در مدارس غیردولتی شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد، واحد قزوین.
کاپلان، رابرت و نوترون، دیوید. (1383). سازمانهای استراتژی محور. ترجمه پرویز بختیاری (چاپ اول). تهران: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
مهرگان، محمدرضا و دهقان نیری، محمود. (1388). رویکرد منسجم BSC-TOPSIS جهت ارزیابی دانشکدههای مدیریت برتر دانشکدههای استان تهران، نشریه مدیریت صنعتی، 1(2)، 153-168.
مهرگان، محمدرضا و دهقان نیری، محمود. (1389). ترکیب کارت امتیازی متوازن و برنامهریزی آرمانی جهت تبیین و توسعه راهبردی دانشکدههای مدیریت استان تهران. فصلنامه بصیرت، 17(45)، 69-99.
مصدق خواه، مسعود. (1390(ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشکدهها با استفاده از تحلیل پوششی دادههای بازهای IDEA سومین همایش تحقیق در عملیات. مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
معدن دار آرانی، عباس؛ کاکیا، لیدا و مؤذنی، بتول. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر توقف مدارس غیردولتی و ارائه راهکار برای آن. فصلنامه تعلیم و تربیت، (115)، 109-125.
منطقی، مرتضی. (1393). بررسی نوآوریهای آموزشی در مدارس ایران. فصلنامه نوآوریهای آموزشی، 4(12)، 35-57.
مؤمنی، احسان؛ معتمد، محمدجواد و معتمد، علی. (1396). شناسایی، تجزیهوتحلیل و اولویتبندی مؤلفههای ارزیابی عملکرد بیمارستانهای دامپزشکی تهران با استفاده از مدل FAHP و BSC گروهی، دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و حسابداری، تهران، موسسه آموزش عالی صالحان.
Singh, A. (2015). Private school effects in urban and rural India: Panel estimates at primary and secondary school ages. Journal of Development Economics, 113, 16-32.
O'Brien, B., Graham, M. M., & O'Sullivan, D. (2017). Realising the dream of becoming a nurse: Underrepresented BSc nursing students experiences. Nurse education today, 54, 1-5.
Colorado’s Public Institution of Higher Education. (2000). Quality Indicator System Assessment.New York: Ashgate publishing company.
Lotfi, F. H., & Ghasemi, M. V. (2007). Malmquist productivity index on interval data in telecommunication firms, application of data envelopment analysis. Applied Mathematical Sciences, 1(15), 711-722.
Kettunen, J. (2006). Strategies for the cooperation of educational institutions and companies in mechanical engineering. International Journal of Educational Management, 20(1), 19-28.
Mashhadi, M. M., Mohajeri, K., & Nayeri, M. D. (2008). A quality-oriented approach toward strategic positioning in higher education institutions. World Academy of Science, Engineering and Technology, 37(1), 338-342.
Modak, M., Pathak, K., & Ghosh, K. K. (2017). Performance evaluation of outsourcing decision using a BSC and Fuzzy AHP approach: A case of the Indian coal mining organization. Resources Policy, 52, 181-191.
Nei, X. (2001). Educational Accountability and School Effectiveness. PhD Dissertation, University of Twente, Faculty of Education.
Niven, P. R. (2011). Balanced scorecard: Step-by-step for government and nonprofit agencies. John Wiley & Sons.
Yaacob, N. A., Osman, M. M., & Bachok, S. (2014). Factors influencing parents’ decision in choosing private schools. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 153, 242-253.
Umashankar, V., & Dutta, K. (2007). Balanced scorecards in managing higher education institutions: an Indian perspective. International Journal of Educational Management, 21(1), 54-67.
Vlasceanu, I., grunberg, I. & parlea, D. (2004). Quality assurance and accreditation: a Glossary of Basic Term and definition (Bucharest, UNESCO- (CEPES) PAPER ON Higher education, ISBN 118-60. Available at: http://www.cepes.org /publication/ html.
Wang, Y. M., Greatbanks, R., & Yang, J. B. (2005). Interval efficiency assessment using data envelopment analysis. Fuzzy sets and Systems, 153(3), 347-370.
Zheng, H. Y. & Stewart, A. A. (2002). Assessing the effectiveness of public research universities using NSF/NCES Data and Data Envelopment Analysis Technique. AIR Professional File, 83, 1-21.