Document Type : Original Article

Authors

بازرگان هرندی، عباس،1386، ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، تهران.
برک، لورا . ای، 1386، روان شناسی رشد (از نوجوانی تا پایان زندگی). مترجم: سید محمدی، یحیی، انتشارات ارسباران، تهران.
سالاری، هادی - سجادی، سید علیرضا، 1384، مقایسه­ی میزان اضطراب در نوجوانان ساکن در شبانه روزی
با نوجوانان ساکن در خانواده در دو شهر زاهدان و گناوه.
شادمهر، علی، 1371، بررسی و محدودیت های شبانه روزی بودن دانشجویان مراکز تربیت معلم تهران.
شرفی محمد رضا، 1385، آنچه یک نوجوان درباره­ی بلوغ باید بداند. انتشارات موسسه­ی فرهنگی منادی تربیت، تهران.
عاملی، اسماعیل، 1369، بررسی میزان کارایی و عملکرد مدارس راهنمایی و دبیرستان های شبانه روزی نمونه دولتی سراسر کشور. 
Fisher at all, The transition From home to boarding school jornal at Envaironmental psychology; 1984 set uo1 4(3) 211-221