بازرگان، ع. (1381). ارزشیابی آموزشی (مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی)، (چاپ دوم).، تهران:، سمت.
امین بیدختی، ع.ا؛ و روحی پور، س. (1392). تأثیر ویژگیهای جمعیت شناختی بر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری استان سمنان، فصلنامه برنامهریزی توسعه گردشگری. 6، 160-180.
زیویار، ف.؛ صادق ضیایی، م؛ و نرگسیان، ج. (1391). بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت بازاریابی نوین، 2(3)، 173-186.
سیدجوادین، ر.؛ کیماسی، م. (1384). مدیریت کیفیت خدمات، تهران: انتشارات نگاه، چاپ اول.
صادقی صدقیانی، ج؛ اخوان، م و بابالحوائجی، م. (1384). مدیریت روابط با مشتری در تجارت بین بنگاهی، فصلنامه مدیریت صنعتی، 8، 71-93.
قیصری، ک؛ و پیشداد، س. (1385). سنجش کیفیت خدمات واحد فنآوری اطلاعات همراه با مطالعه موردی در صنعت حملونقل. فصلنامه دانش مدیریت. 74، 71-90.
کیگان، و. (1380). مدیریت بازاریابی جهانی، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
محمدی، ر. (1395). ارائه مدل مفهومی صلاحیت حرفهای ارزشیابان و ممیزان کیفیت در آموزش عالی، فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 35، 61-99.
محمدی، ر.؛ زمانی فر، م؛ و صادقی مندی، ف. (1395). بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان، فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی، 34، 133-166.
Akinci, S., Atilgan-Inan, E., & Aksoy, S. (2010). Re-assessment of e-S-Qual and e-ktRecS-Qual in a pure service setting. Journal of Business Research, 63, 232-240.
Al-Hawari, M., Ward, T., & Newby, L., (2005), The Relationship between Service Quality and Retention within the Automated and Traditional Contexts of Retail Banking. Journal of service Management, 20(4), 455-472.
Barbier. P. & Ward. J. (2005) Ensuring Quality in a Virtual Reference Environment. Journal: Community & Junior College Libraries, 13)1(, 55-71
Chai. H (2017) An empirical study of the service failure and service recovery: A perspective of educational service quality, Journal of Interdisciplinary Mathematics, 20:3,867-879,
Chanaka Ushantha R. A. C. & P. A. P. Samantha Kumara (2016) A Quest for
Service Quality in Higher Education: Empirical Evidence from Sri Lanka, Services Marketing Quarterly, 37:2, 98-108
Council for Higher Education Accreditation (CHEA). (2001) A, Glossary of Key Terms in Quality Assurance and Accreditation. Washington D.C:CHEA
Eeva, M. , Tuuli, J. , & Seppo, J. (2014). Applying the KANO model to analyse the value of green FM, Property Management, 32(4), 312 – 325
Gebert, H., Geib, M., Kolbe, L. M. & Brenner, W. (2003). Knowledge-enabled customer relationship management, Journal of Knowledge Management, 7(5), 107-123.
International Network for Quality Assurance Agencies in Higher Education (INQAAHE). (2003) Quality Assurance Agencies. Dublin: Higher Education and Training Awards Council (Paris) International Association of University Presidents.
Jager, J. D. & Soontiens, W. (2015). Internationalisation of Higher Education: Service Quality in Higher Education in Selected Southern Hemisphere Countries, International Journal of Educational Sciences, 9(2), 207-217,
Karataş, H. & Alci, B. & Balyer, A. & Bademcioglu, M. (2016). An Examination of Students’ Perceptions of Service Quality Dimensions in Higher Education. The Anthropologist, 24, 389-398.
Lakal, N., Joshi, K., & Jain, K. (2018). Development of engineering education service quality model from faculty perspective. Total Quality Management & Business Excellence, 1-12. DOI: 10.1080/14783363.2018.1473028
Latif, K. F., Latif, I., Farooq Sahibzada, U., & Ullah, M. (2017). In search of quality: measuring higher education service quality (HiEduQual). Total Quality Management & Business Excellence, 1-24.
Mitrabasu, N. C. (2013). Integrating Kano model and Herzberg two factor theory to unveil the third quality factor of patient satisfaction in a multispecialty outdoor medical centre. International Journal of Emerging Science and Engineering , 1(7), 1-5.
Mudimigh, A. S., Saleem, F., Ullah, Z. & Aboud, F. N. (2009). Implementation of data mining engine on CRM -improve customer satisfaction, 4244-4609.
Okpara, G. S., & Agu, A. G. (2017) Comparative Service Quality Metrics in Regular and Nonregular Undergraduate Marketing Programs: Implications for Marketing Education and Professionalism, Marketing Education Review , 27(3), 141-150.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). Delivering quality services: Balancing customer perceptions and expectations, The Free Press, New York, NY.
Sardar, Z. & Thomas J. H. (2017). Rethinking Reform in Higher Education: From Islamization to Integration of Knowledge, International Institute of Islamic Thought, Cambridge
Susanne, G. , Ida, G. , & Elisabeth, K. S . (2016). Using an adapted approach to the Kano model to identify patient needs from various patient roles. The TQM Journal, 28(1), 151 – 162.
TURK, M. A. & Soilen, K. S. (2007). Data mining and mobile CRM: An update. A thesis submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of MBA (Master of Business Administration).
Witell, L. , Löfgren, M. & Dahlgaard, J.J. (2013). Theory of attractive quality and the Kano methodology – the past, the present, and the future, Total Quality Management & Business Excellence. 24(11-12), 1241-1252.
Wood house, D. (2003) Quality Improvement through Quality Audit. Quality in Higher Education, g(2), 133-140.
World Bank, (2002) Constructing Knowledge Societies: New Challenges for Tertiary Education Washington, D. C: World Bank.